Vastauksemme Vanahavainnolle: Perehtykää kärsivällisesti aiheeseen, materiaalia riittää

 

 

Kiitämme kysymyksistä ja vastaamme:

 

1. Historiasta:


USA:ssa tapahtuneista sään- ja ilmastonmuokkaustapahtumista on olemassa hallituksen raportteja jo 1970-luvulta. Jopa niin, että niissä käsitellään operaatioista jo silloin aiheutuneita haittoja:

Weather modification: programs, problems, policy, and potential

http://ufdc.ufl.edu/AA00025909/00001
https://archive.org/download/weatificat00unit/weatificat00unit.pdf

 

Katso esimerkiksi sivut 49-52, 365- , 402-

 

Tätä ennen oli jo julkaistu se, mikä oli tavoite: https://books.google.com/books/about/A_Recommended_National_Program_in_Weathe.html?id=EN8yAAAAMAAJ 

 

Toivoisimme pientä kärsivällisyyttä ja perehtymistä näiden dokumenttien osalta.

 

Englannissa on tehty bakteerien ja kemikaalien levityslentoja kansalaisten yläpuolella jo 1950-luvulta. Tutustumisen arvoiset dokumentit:

 

http://www.guardian.co.uk/uk/1999/nov/02/freedomofinformation.politics

 

https://youtu.be/6Ydm8rgF18I

 

http://www.nr23.net/govt/spray.htm

 

https://youtu.be/HkWv1hk0vEo

 

 

 

2. Patenteista:

 

Kummastelemme sitä, että Vanahavainnot-sivusto esitteli vain kovin vanhoja patentteja ja ohitti olennaiset uudemmat patentit:



5003186 – Stratospheric Welsbach seeding for reduction of global warming

http://www.google.com/patents/US5003186?dq=5003186&ei=5GFLUIusCYSg8QTy1YHoCA

 

Patent 4686605 – Method and apparatus for altering a region in the earth’s atmosphere, ionosphere, and/or magnetosphere

https://www.google.com/patents/US4686605

Patentti 5041834 – Artificial ionospheric mirror composed of a plasma layer which can be tilted

https://www.google.com/patents/US5041834

Patentti 4999637 – Creation of artificial ionization clouds above the earth

https://www.google.com/patents/US4999637

Näiden patenttien sisältöä kannattaa myös verrata US-armeijan Owning the weather in 2025-dokumenttiin:
http://csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf

Hyvä tietää: Geoengineeringwatch-sivustolla on tarkoituksella listattu patentteja pidemmältä aikaväliltä. Tämä listaus kuvastaa säänmuokkaukseen, lentokoneisiin ja ilmakehän eri kerroksiin liittyvien teknologioiden & tutkimuksen kehitystä. Emme väittäneet, että 1800-luvun patentit ovat vielä nykyäänkin täyskäytössä ja täysin kurantteja ;-)
 

3. Vanojen yksinkertaistamisesta hiilidioksidiksi ja vedeksi

 

Ensin muutama kysymys mietittäväksi:

- Jos lentokoneista tulee vain hiilidioksidia ja vettä, niin miksi juuri tiettyjen(!) lentokoneiden vanat eivät katoa, vaan leviävät leviämistään täyttäen taivaankannen? Tässä kohtaa Vanahavainnot-sivusto sanoo, että ”tieteelle täysin tuttu” ja viittaa Wikipedian Conspiracy-artikkeliin selityksenä. Ei erityisen ole vakuuttavaa tai tieteellistä. Miksi vanahavainnot ei tuo esille tutkimuspapereita, jotka selittävät leviämistä ja päästöjen vaikutuksia kuten: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2009JD012650/full ,   http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0127665

- Miten ihmeessä hiilidioksidi&vesivanat aiheuttavat outoja metallisia heijastumia useissa useissa eri väreissä?   (Emme puhu tässä tavallisista sateenkaari- tai halo -ilmiöstä).

Tähän liittyen, US armeijan työntekijän, hygienistin todistusaineisto lentokoneisiin lastattavista ja niistä levitettävistä aineista on katsomisen arvoinen:

https://www.youtube.com/watch?v=jHm0XhtDyZA , toivomme kuuntelemista ja katselemista avoimin mielin.

 

4. Lentokoneiden ja niiden turbiinien toimintaperiaatteesta oli yhä kummallisia väittämiä Vanahavaintoja-sivulla.

 

Nykyaikaiset suihkuturbiinit tuottavat erityisen vähän vettä (vesihöyryä), jolloin millään ei voi muodostua pitkiä , pysyviä vanoja. Kuten alla oleva teksti kertoo:

The HBT is known as a flow-cycle engine as opposed to a simple, no-bypass “jet” engine. The ingenious design employs a cogeneration process where “waste heat” from the combustion chamber is used a second time to heat the air from the bypass phase in order to provide 80% of total thrust. This design greatly reduces the potential for contrail formation where 80% of the thrust is developed without adding water vapor to engine exhaust. Furthermore, any water vapor from the combustion phase that could contribute to contrail formation is mixed with the non-combusted bypass thrust, thereby causing the water vapor exiting the combustion stage to be negligible as it is subsumed by the larger volume of ambient bypass air mixing at the point of engine exhaust.

Tekstiin liittyvä, havainnollinen video suihkuturbiinin toimintaperiaatteesta:

https://www.youtube.com/watch?v=KjiUUJdPGX0

 

Lopuksi toivoisimme Vanahavainnot-ylläpitäji(ä)lle avaramielisyyttä ja uteliaisuutta. Eli katse silmissä ylöspäin taivaalle ja tarvittaessa kamera ja videokamera avuksi tarkkailuun. Myös time-lapse-pitkäaikaiskuvausta voi harrastaa, vaikka www.flightradar24.com –sivustolta löytyvien apuvälineiden kanssa. Myös sadevesinäytteitä saa ottaa ja lähettää laadukkaaseen laboratorioon tarkasteltavaksi esimerkiksi alumiinin, bariumin ja strontiumin osalta.

Ystävällisin terveisin:


Ilmastonmuokkaus.fi ylläpitäjät

 

 

Rahaeliitin tavoitteista kerrotaan dokumentoidusti dokumenttielokuvassa Thrive (2011). Yli 70 miljoonaa katsojaa 27 kielellä. Elokuva alkaa hitaasti, mutta tulet huomaamaan, kuinka aiheet liittyvät toisiinsa. Jos alkaa pitkästyttää, minuutista 33 lähtien alkaa todella tapahtua. Käsikirjoituksemme suomeksi tässä:

 

Yle: Ongelmana alumiini,

kertoo alumiinin vaaroista ja tuon kehollemme tarpeettoman metallin yleisyydestä. Alumiinia käytetään myös lentoruiskutuksissa.

Jos video ei näy, Youtube-haulla: Ongelmana alumiini tai The age of aluminium. Englanninkielinen tekstitys rattaasta.

 

Alzheimer/ dementiakuolemissa Suomi on ylivoimainen ykkönen maailmassa.

Seuraavassa videossa Ylen Ongelmana alumiini- ohjelmasta tuttu, 30 vuotta alumiinin biologisia vaikutuksia tutkinut tohtori Christopher Exley englantilaisesta Keelen yliopistosta kertoo, kuinka [lentoruiskutettukin] alumiini kerääntyy aivoihin aiheuttaen mm. alzheimeria.

 

Teollisuuden etiikasta

Yli 150 tieteellistä tutkimusta julkaissut Tohtori Exley on sanonut myös, ettei hän voi olla mainitsematta tapausta kun [jugurteistaan tuttu] Danone veti tukensa heidän tutkimuksiltaan kun heille selvisi, että Danonen kivennäisvesi todennäköisesti parantaa alzheimeria. Miksi Danone ("teollisuus") ei halua, että alzheimerin tautiin löydetään lääke?

"Alumiini on myrkyllinen metalli, josta ei ole mitään hyötyä millekään elävälle organismille."

 

Yhteystiedot

info miukumauku ilmastonmuokkaus.fi

 

Kemikaalivanoista Facebookissa:

https://www.facebook.com/groups/129623017090562/?fref=ts